جمعه ، تفریح ،ناهار
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : مامان منصوره

سلام خوبین

جمعه هوای اهواز خیلی عالی بود ما تصمیم گرفتیم که برای ناهار بریم بیرون منو ستایش مهربون هم خیلی تاب بازی کردیم جاتون خالی عکساشو میزارم که ببینید فقط خیلی زود شارژ گوشیم تموم شد چند تا عکس بیشتر نشد که بگیرم

ستایش و بابا حمید

ستایش و بابا حمید

ظهر وقتی ناهار خوردیم ستایش خوابش گرفته بود میدونید که بچه ها موقع خوابشون چقد بهانه گیری می کنند وسایلمونو جمع کردیم اومدیم خونه چایی خوردیم بعد هم خوابیدیم عصری رفتیم بیرون با ماشین تاب خوردیم دست بابا حمید مهربون هم درد نکنه برای تفریح روز جمعه این دسته گل زیبا  تقدیم به : بهترین بابای دنیا

بابا حمید عزیز  من و ستایش خیلی دوست داریم

ستایش در بازار امام رضا (کیانپارس)



نظرات شما عزیزان:

مامان پریسا
ساعت14:36---15 اسفند 1391
سلام گلم.همین که متوجه شدم خوزستانی هستید گشتم ببینم اسم شهرتون هم هست یا نه. اینجا رو که دیدم خیلی خوشحال شدم.
نمیدونم کامنتم ارسال شد یا نه


سارا مامان آرام
ساعت10:16---14 بهمن 1391
عزیزدلم چه شال گردن خوشگلی داری
چقدر این بچه ها عاشق تفریح و گردشن
اما امان از اینکه خسته بشن و بی حوصله


نرگس مامان باران
ساعت0:05---10 بهمن 1391
قربون برم من با اون عینک زدنت
ممنون سر زدین . پاسخ:


زهرا (✿◠‿◠)
ساعت9:00---9 بهمن 1391
پاسخ: ممنون .

مامي كيانا
ساعت11:01---8 بهمن 1391
سلام عزيزم چقدر عكسهات ناز شدن واي خيلي دوست دارم ستايش نازو از نزديك ببينم و ببوسم و بغلش كنم پاسخ: سلام وظیفه بود خواهر :-)

مانی محیا
ساعت9:28---8 بهمن 1391
من فدای ستایش مهربون چشم رنگی بشم. من همیشه سر میزنم گاهی وقت کمه نظر نمیذارم. دست بابایی درد نکنه. باباعلی ما که میگه جمعه رفع خستگی...پاسخ: سلام مانی محیا جون ممنون سر زدین آدرستون باز نشد برام دوباره ارسال کنید :-)

آیگین
ساعت18:21---7 بهمن 1391
سلام متاسفانه لوکس بلاگ این امکان رو نداره که شما رو لینک کنم .

ادرس هم که نداشتید اسمتون رو داخل گوگل سرچ کردم وبتون رو دیدم.

منم همیشه اهواز میام .از آشنایتون خوشبختم








پاسخ: سلام منم خوشبختم چرا لوکس بلاگ امکان لینک شدن را داره خیلی از دوستهای وبلاگیمون ما رو لینک کردن .


ناعمه
ساعت17:20---7 بهمن 1391
پس کلی به گل دخترت خوش گذشتهپاسخ: بله .

فرزانه
ساعت15:48---7 بهمن 1391
سلام خوبید ستایش ناناز خوبه انشالله که همیشه به گشت وگذار باشید وخوش بگذرونید .عکسهای پرسنلی دختر نازمون هم خیلی قشنگ شدن از طرف من برای ستایش جون یک بوس آبدارپاسخ: ممنون خاله فرزانه آرین مهر ما خوبه .

سپیده از وبلاگ "کودک من"
ساعت15:37---7 بهمن 1391
سلام. با افتخار لینک شدید.

بابا حمید
ساعت14:16---7 بهمن 1391
سلام به مامان منصوره و دختر قشنگم ستایش مهربون خواهش می کنم کاری نکردم به قولن یه تفریحی است که همه میرن . پاسخ: سلام به به بابا حمید مهربون زحمت کشیدی دست درد نکنه اومدی نظر دادی این حرفها رو گفتم وافعاً از ته دلمه خییییییییییلی دوست دارم خودم میگم حالا ستایشو نمیدونم ولی اونم که تکیه کلامش بهقول خودش همش حمید

مامان مهرسا ایسا
ساعت11:57---7 بهمن 1391
راستی یه سوال دیگه من لینکتون کردم اما برام باز نمی شه چرا البته ارین وارتین هم باز نمیشه
پاسخ: مگر قبلاً آرین و آرتین باز میشد که حالا نمیشه اگر اینجوریه مشکل از سروره


مامان مهرسا ایسا
ساعت11:43---7 بهمن 1391
سلام دوست خوبم ممنون از اینکه راهنماییم کردی راستش من خیلی وارد نیستم عکس ها را تو خود درایوی که ذخیره کردم می چر خونم اما نمی دونم چرا تو اپلود عکس اینطوری میشن ممنون میشم بیاید تو وبم راهنماییم کنید پاسخ: سلام مهرنوش جون قبل از اینکه عکساتو آپلود کنی اونها رو بچرخون ذخیر کن بعد آونها رو ببین مطمئن که شدی بعد آپلود کن .

زهرا (✿◠‿◠)
ساعت11:34---7 بهمن 1391
معلومه حسسابی بهش خوش گذشته ها....پاسخ: واقعععععععاً

مامان فتانه
ساعت11:13---7 بهمن 1391
سلام....خیلی دخت نازی دارین...خدا نگهش داره...همیشه به گشت و گزار....دوست داشتین به وبلاگ ایلین منم بیاین تا با هم دوست شیم
پاسخ: ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل